W Roku Jubileuszowym organizujemy w dniach od 06 do 14.09.2025 autokarem pielgrzymkę do Rzymu i innych miast włoskich. CENA: 3 890 PLN/os. plus 190 Euro wejściówki.
Osoby zainteresowane wyjazdem na pielgrzymkę mogą również kontaktować się telefonicznie, telefon 609 131 799.
Należy uzupełnić, podpisać i odesłać, najlepiej drogą elektroniczną na adres kkocz@o2.pl
– KARTĘ UCZESTNIKA (załącznik nr 2) – jest to tak naprawdę formularz osobowy, który musi zostać wypełniony przez każdego uczestnika pielgrzymki. Bardzo ważne jest, aby wszystkie pola z danymi zostały uzupełnione. Jest to dla nas szalenie istotne ponieważ wszystkie te dane wykorzystujemy później do przygotowania niezbędnych dokumentów podróży, takich jak: przygotowanie listy uczestników, przygotowanie listy z podziałem na pokoje, ubezpieczenie grupy, etc. Bardzo ważne jest by karty były uzupełnione czytelnie pismem drukowanym (tak by nie było wątpliwości co do brzmienia nazwiska, czy numeru dokumentu tożsamości). Na jednej karcie uczestnika mogą widnieć dwie osoby (uczestnik nr 1 i nr 2, np. małżeństwo, czy znajomi którzy podróżują razem i chcą być razem zakwaterowani) –Wypełnienie karty oraz wpłata zaliczki gwarantuje miejsce na pielgrzymce.
– Wypełniając kartę uczestnika pielgrzymi zaznaczają, że zapoznali się z WARUNKAMI UCZESTNICTWA w imprezach organizowanych przez Orlando Travel Sp. z o.o. Zdaję sobie sprawę, że mało kto czyta takie dokumenty ale warto się z nimi zapoznać, gdyż tam są uregulowane wzajemne relacje ORGANIZATOR – KLIENT. Załączam plik (załącznik nr 3). Ten załącznik musi zostać podpisany przez podróżnego razem z kartą uczestnika.
– Każdy uczestnik podpisuje również STANDARDOWY FORMULARZ INFORMACYJNY (załącznik nr 4) – jest to dokument określony ustawą, dlatego musimy go przekazać, natomiast nie wnosi żadnych dodatkowych istotnych kwestii. Ten załącznik musi zostać podpisany przez podróżnego razem z kartą uczestnika.
– Załącznik nr 5 i 6 to załączniki z ogólnymi warunkami ubezpieczenia. Nie muszą być przez każdego podpisane i nie wracają do nas podpisane oddzielnie, ponieważ na karcie uczestnika, każdy pielgrzym zaznacza że zapoznał się z tymi warunkami.
W tym miejscu chciałabym zwrócić uwagę na dodatkową kwestię, która ujęta jest na karcie uczestnika, jaką jest UBEZPIECZENIE KOSZTÓW REZYGNACJI Z IMPREZY TURYSTYCZNEJ. Postaram się jak najdokładniej wyjaśnić na czym ono polega i jak prawidłowo wyrazić wolę bycia objętym takim ubezpieczeniem. Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej jest ubezpieczeniem dobrowolnym, dodatkowo płatnym, nie jest obowiązkowe i nie stanowi elementu imprezy turystycznej w rozumieniu ustawy o imprezach turystycznych. Oznacza to, że jest to usługa dodatkowa, którą wykupujemy na rzecz Klienta w towarzystwie ubezpieczeniowym i nie podlega ona zwrotowi (nawet w przypadku anulowania przez organizatora całej pielgrzymki – kwota za dodatkowe ubezpieczenie nie jest zwracana !!!). Działa to tak samo jak ubezpieczenie samochodu – płacimy składkę co rok, a w ogromnej liczbie przypadków kierowcy nigdy z ubezpieczenia nie korzystają i wówczas nie jest im ta składka zwracana.
Dlaczego warto się ubezpieczyć dodatkowo? Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej warto wykupić, na wypadek sytuacji losowej, której nie można na dzień dzisiejszy przewidzieć, a która może wystąpić przed wyjazdem i uniemożliwić podróżnemu wzięcie udziału w pielgrzymce. W takiej sytuacji nie zawsze mamy możliwość znaleźć kogoś na miejsce osoby, która rezygnuje. Posiadanie takiego ubezpieczenia gwarantuje zwrot wpłaconych środków przez ubezpieczyciela (oczywiście po wcześniejszym udokumentowaniu, że rezygnacja była zasadna). Szczegółowe warunki tego ubezpieczenia przesyłam w załączniku nr 5. W paragrafach 8 – 10 wymienione są przesłanki do wypłaty tego ubezpieczenia (warto się z nimi zapoznać), a także wszelkie szczegóły związane z tym produktem.
Powyższe ubezpieczenie jest dodatkowe, dobrowolne, nieobowiązkowe. Oczywiście podczas wyjazdu wszyscy uczestnicy, będą objęci ubezpieczeniem KL (koszty leczenia za granicą) oraz NNW (następstwa nieszczęśliwych wypadków) zgodnie z przedstawioną ofertą.
Starałam się szczegółowo wyjaśnić wszystkie kwestie, mam nadzieję, że wszystko jest czytelne.
W razie jakichkolwiek pytań bardzo proszę o kontakt telefoniczny 609 131 799 lub poprzez e-mail. kkocz@o2.pl
Pozdrawiam
Ks. Krzysztof Kocz